גופי תאורה

עיצבתם ואבזרתם את הבית? עכשיו הגיע הזמן לבחור את התאורה המתאימה.  
כאשר הבחירה תהיה נכונה, היא תעזור לכם להבליט אזורים מסוימים בבית ולהצניע אזורים אחרים.

אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה ולקרוא את הטיפים שלנו שיעזרו לכם לתכנן בצורה הנכונה את התאורה בבית. מוכנים? אנחנו מתחילים!

איפה מומלץ למקם את גופי התאורה?

נציין שרצוי קודם לבצע העמדה של הריהוט בבית ורק לאחר מכן, לבחור את התאורה לבית.
אגב, במידה ותרצו להציב גופי תאורה רק במרכז התקרה בכל החדר, שימו לב שיהיה עליכם לבצע התאמה בין מיקום שולחן פינת האוכל לבין מיקום גוף התאורה. כך גם יש לעשות עם פינת הקריאה, המיטה בחדר השינה, הסלון וכו'.

איך מומלץ להאיר את המטבח?

במטבח יש צורך בתאורת תקרה חזקה וכזאת שתפזר את האור בצורה אחידה. כמו כן, מומלץ גם להוסיף גופי תאורה באזורים חשוכים כמו בתוך הארונות, בתוך המזווה וכמו כן גם מעל לפינת הישיבה.

איך מומלץ להאיר את הסלון?

אתם יכולים לבחור האם להשתמש בתאורה רכה ומזמינה או בתאורה חזקה. זכרו שכאשר אתם בוחרים תאורה לסלון, התאורה הזאת תשמש אתכם לכל מיני פעילויות כמו, אירוח, צפייה בטלוויזיה, בילוי עם הילדים, קריאה, נמנום ועוד. על מנת שתוכלו לתת מענה אפקטיבי לצרכים ולציפיות, מומלץ לבחור בגוף תאורה צמוד תקרה ראשי עם דימר עמעום. כמו כן, לגוף תאורה זה, מומלץ להוסיף גם מספר גופי תאורה קטנים ומעוצבים. על מנת להאיר פסלים, תמונות ועציצים, אפשר להשתמש בספוטים או גופי תאורה שקועים. על מנת לייצר מראה מיוחד בסלון, אפשר לבחור בגוף תאורה שיורד מהתקרה או לבחור במנורת קנים.

איפה רוכשים גופי תאורה?

אפשר לרכוש בחנויות המתמחות במכירת גופי תאורה ואפשר גם לרכוש באינטרנט.
כאשר ניגשים לרכוש גופי תאורה, יש כמה דברים שמומלץ להתחשב בהם כמו:

-מומלץ לבדוק שרוכשים גופי תאורה מחנות שהיא אמינה ומומחית למכירת פתרונות תאורה.

-מומלץ לוודא שיש אפשרות לצור קשר עם יועץ תאורה או נציג מטעם חברת התאורה.

-מומלץ להגיע לאולם התצוגה של החנות ולראות את גופי התאורה בהם מעוניינים. במידה ואין חנות או אולם תצוגה והרכישה נעשית דרך האינטרנט, יש לוודא שהתמונות שמוצגות באתר הם אכן באיכות גבוהה והן תואמות את גופי התאורה שרוצים לרכוש.

-מומלץ לבדוק את מפרט המוצר. במפרט, תוכלו לקרוא מידע על גוון האור של התאורה (אור לבן או אור חם), סוגי הנורות (לוגן, פחם, לד וכו'), גודל גופי התאורה, המידות, החומרים מהם עשויים ועוד.

-מומלץ לבדוק האם המחיר של גופי התאורה כולל גם נורות ומהי עלות המשלוח.

-מומלץ לבדוק שיש אחריות על גופי התאורה.