מחסן גינה

מחסן ממקמים באזור החיצוני של הבית, בדרך כלל בגינה. במידה ויש לכם המון דברים לאחסן, אתם תוכלו למצוא תועלת רבה במחסן. בעבר, מחסני הגינה היו פשוטים יחסית ועשויים מפלסטיק וללא שום עיצוב, כיום המחסנים שונים לחלוטין. אפשר להשיג מחסנים בכל מיני גדלים, מידות ואפילו בעיצובים שונים. כאשר המחסן תופס חלק משמעותי בחצר או בגינה, הוא לא צריך להיראות כנטע זר ויש בהחלט לתת דגש למראה שלו. כמובן יש לבחון לעומק את המאפיינים שלו ולבחור אותו בהתאם לצרכים הנדרשים ממנו.

במחסן אפשר להשתמש לכל מיני מטרות. לדוגמה, אפשר לאחסן בו כלי גינון או פריטים שקשורים לעבודה בגינה ואפשר גם להשתמש בו כיחידת אחסון עצמאית. לא משנה מהן המטרות שלכם, מומלץ להקדיש מחשבה וגם תשומת לב לבחירה שתהיה מתאימה וגם נכונה.

כמה מילים על המאפיינים והתכונות של מחסני גינה

על מנת שתוכלו לבצע בחירה נכונה במחסן גינה, יש לתת דגש לכל התכונות והמאפיינים הללו:

חומר גלם – יש מחסנים מכל מיני חומרים בהם, פלסטיק, עץ ומתכת. לכל חומר יש את התכונות שלו. לדוגמה, אם מדובר על מחסני עץ, מומלץ שהם לא יהיו חשופים לגשם או שמש ישירה. אם מדובר על מחסני פלסטיק או מתכת, הם יהיו הרבה יותר עמידים ממחסני עץ.

מידות – יש מגוון גדול של מידות וגדלים למחסנים. לפני שמבצעים את הרכישה, מומלץ לבצע מדידה מדויקת של בחלל בו ימוקם המחסן. יש לוודא שהמידות אכן מתאימות.

חלוקה פנימית – יש מחסנים שמגיעים עם אביזרי אחסון כמו מדפים או נישות להרכבה. יש מחסנים שמגיעים גם ללא אביזרי אחסון ואז יש צורך לדאוג לאביזרים אלה.

עיצוב ומראה – מחסן צריך להשתלב במראה של הגינה כולה והוא צריך להפוך לחלק בלתי נפרד מהמראה שלה. על כן, מומלץ שלא להתפשר על המראה של המחסן.

מנגנון הפתיחה והסגירה – כאשר בוחרים מחסן גינה, חשוב שיהיה לו מנגנון דלת שיהיה נוח לפתיחה. אפשר לבחור דלת שנפתחת כלפי חוץ או לבחור מחסן שמגיע עם דלתות הזזה שנעות על מסילות. בדקו מה אתם יותר מעדיפים.

הגדרת מטרות – חשבו מה אתם רוצים או מתכננים לאחסן במחסן. עליכם לבדוק שהפריטים אכן מתאימים לאחסון בו. נמליץ לכם לבחור מידה גדולה יותר למחסן מזו שנדמה לכם שאתם צריכים. כך תוכלו לשמור על הסדר בקלות וללא צפיפות.

כמה עולה מחסן גינה?

אם מדובר על מחסן מפלסטיק, המחירים ינועו מ-1000 ועד 6000 שקלים. אם מדובר על מחסני מתכת, המחירים ינועו מ-1000 ועד 3500 שקלים. אם מדובר על מחסני עץ, המחירים ינועו מ-3000 ועד 14000 שקלים. במידה ומדובר על מחסני פאנל מבודד, המחירים ינועו מ-4500 ועד 12,500 שקלים.

כמה מילים לסיכום…

אין ספק שמחסן לגינה הוא מוצר מצוין והוא יכול להיות פתרון מעולה עבור בתים שאין בהם מקום אחסון אחר. באמצעות שימוש במחסן, אפשר לצור מרחב אחסון שיהיה זמין וגם עמיד. מומלץ לבחור במחסן גינה שיהיה איכותי ובתקציב שלכם.

שיהיה בהצלחה!