שיפוץ חדר אמבטיה

אחד מבין החדרים השימושיים בבית הוא חדר האמבטיה. הוא משמש את כל בני הבית בתדירות גבוהה. במידה ואתם מעוניינים להפוך את חדר האמבטיה ליפה ונוח במיוחד, המשיכו בקריאת הכתבה שלנו.

בכתבה יוצגו רעיונות שתוכלו ליישם בעצמכם או באמצעות קבלן שיפוצים.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

השקיעו בברז ראש איכותי

לא משנה אם יש לכם מקלחון או אמבטיה, תסכימו איתנו שאתם מבלים לא מעט מתחת לזרם היוצא מברז הראש או בשמו הנוסף "הטוש". על מנת שתוכלו להעלות משמעותית את החוויה שלכם באמבטיה, נמליץ לכם לבחור בברז ראש איכותי. לכו על הטוב ביותר. אל תחסכו עליו.

מראה למניעת אדים

תסכימו איתנו שאין יותר מעצבן ממראה שכולה מכוסה באדים. אגב, גם אם מנגבים אותה, תוך 2 או 3 שניות, היא תתכסה שוב באדים. אם תשקיעו במראה איכותית, היא תפטור אתכם מהתסכול. יש כל מיני מראות אמבטיה מעוצבות ובאיכות גבוהה וגם במחירים הוגנים.

כיור איכותי

רוצים להחליף או לחדש את הכיור שלו? קחו בחשבון שאתם מחליפים לא רק את הכיור אלא גם את הברז. בחרו כיור מעוצב עם ברז מותאם. אנחנו מבטיחים לכם שכך תוכלו להפוך את הביקורים בחדר האמבטיה להרבה יותר נעימים.

סילוק עובש

עובש וקילוף של הצבע, נגרמים כתוצאה מכך שבחדר האמבטיה יש מפגש של אדים, לחות ואוויר. על מנת לפתור את הבעיה, אפשר ליישם שני מהלכים והם: קילוף של הצבע הישן והכתמים וצביעה מחודשת של הקירות עם צבע נוגד עובש וכמו כן אפשר גם לכסות אזורים בעייתיים עם קרמיקות. באמצעות שני המהלכים הללו, שלא כל כך קשה ליישם אותם, אפשר להימנע מהצורך לחדש את השיפוץ שנה אחרי שנה.

חידוש הקרמיקה

על מנת לחדש את הקרמיקה, לא חייב לקלף את כולה ולהחליף אותה באחרת. אפשר פשוט להשתמש להדביק על האריחים הקיימים, מדבקות ייעודיות לקרמיקה. הן מגיעות בכל מיני צבעים, סגנונות ועיצובים. תודות למדבקות הללו, אפשר לצור שינוי משמעותי וגדול בחדר האמבטיה.

חידוש האסלה

מומלץ להחליף את האסלה המסורתית באסלה מעוצבת. כיום יש מגוון של אסלות בכל מיני צורות וגדלים. אסלה חדשה וגם איכותית תספק תחושה של ניקיון ואסתטיקה וגם תתרום רבות לעיצוב חדר האמבטיה.

מקלחון או אמבטיה חדשים

מדובר על המרחב בו אתם מתקלחים. חשבו האם תרצו להחליף את האמבטיה הקיימת במקלחון. כך תוכלו להרוויח עוד מקום בחדר ולהנות ממאה אחוזים של נוחות בכל מקלחת שלכם. אם יש לכם מספיק מקום בחדר האמבטיה ותרצו להחליף את המקלחון באמבטיה מרווחת, נמליץ לכם לעשות זאת. במידה ואין מספיק מקום בחדר, נמליץ על מקלחון.

ריצוף

מדובר על אחד הדברים הראשונים שמסתכלים עליהם, כאשר נכנסים לכל חדר ובייחוד לחדר האמבטיה. כיום, לא חייב לפרק את הריצוף ואפשר לבצע הדבקה של ריצוף חדש על הריצוף הקיים. יש מגוון גדול של אריחים, בחרו את אלה שמתאימים לסגנון העיצוב של חדר האמבטיה.

דלתות ומשקופים

חדרי אמבטיה מגיעים בדרך כלל עם דלת אחת. רצוי שהדלת הזאת תהיה איכותית, עמידה בפני נזקי מים ושינויים של חום וקור. כמו כן, רצוי שהיא תהיה אקוסטית. דלת ומשקוף חדשים יתרמו רבות למראה החדש של חדר האמבטיה.