איזה עיסוי מומלץ

לעיסויים יש מגוון יתרונות. הם מסייעים להפחית מתחים, עוזרים להרפיית השרירים ומשפרים משמעותית את הרווחה הכללית. בכתבה הבאה, נציג מידע רלוונטי לגבי כל מיני סוגים של עיסויים.
אנחנו בטוחים שבזכות המידע שיהיה לכם, אתם כבר תוכלו לדעת בעצמכם איזה סוג של עיסוי מומלץ עבורכם.

הכתבה בשיתוף עם פורטל מוביל, ממנו תוכלו להזמין עיסויים בכל הארץ. לדוגמה, עיסוי בחיפה, עיסוי בתל אביב ובערים נוספות בארץ.

עיסוי לספורטאים

מדובר על עיסוי מומלץ עבור ספורטאים מתחומים שונים כמו, שחייה, רכיבת אופניים, ריצה ועוד.
הוא מבוצע על ידי פיזיותרפיסט מוסמך.
הוא תורם לא רק למצב הפיזי של הספורטאי, אלא גם תורם לניקוי רעלים, לשחרור השרירים ולהפגת מתחים.  

עיסוי שוודי

אחד העיסויים המוכרים ביותר. העיסוי ממוקד בהנעה של השכבות השטחיות של הרקמות והשרירים. הוא מקל על המתח שיש בשרירים ומשפר את זרימת הדם. עיסוי שוודי הוא בחירה מצוינת למי שמחפש חוויה עדינה ומרגיעה.

עיסוי רקמות עמוק

עיסוי רקמות עמוק מכוון לשכבות העמוקות יותר של השרירים ורקמות החיבור שלהם.
הוא מסייע בהקלת מתח שיש בשרירים, מסייע בשיקום פציעות ומשפר את הגמישות.
עיסוי זה אידיאלי עבור אנשים החווים כאב כרוני או עבור אנשים שמחלימים מפציעות.

עיסוי באבנים חמות

עיסוי זה מבוצע על ידי הנחה של אבני בזלת מחוממות על אזורים ספציפיים בגוף.
החום שנפלט מהאבנים תורם לשיפור זרימת הדם, לשחרור רגשות שליליים ולהרפיה של השרירים.

עיסוי תאילנדי

עיסוי שמטפל בכמה אספקטים כמו, האספקט הפיזי, המנטלי והרגשי. הוא ממוקד בהפעלת לחץ עמוק על השרירים. יש לו מגוון יתרונות כמו, שחרור ממתחים, שיפור הגמישות, שיפור זרימת הדם, שיפור תפקוד האיברים, שיפור התפקוד הנפשי ועוד.

עיסוי שיאצו

עיסוי שיאצו מוכר גם בשם "אקופרסורה". הוא מתמקד במתיחות ולחיצות על נקודות מסוימות שיש בגוף. תודות לכל אלה הוא יכול להביא לא רק לשיפור ההרגשה הכללית אלא גם לאיזון הנפש והגוף. הוא יכול להקל על דלקות מפרקים, כאבי שרירים, מיגרנה וכאבי ראש, הריון וכאבי מחזור ועוד.

עיסוי ארומתרפי

עיסוי שמשלב שימוש בשמנים אתריים. אלו הם שמנים מיוחדים שנבחרו תודות לתכונות הטיפוליות שלהם. לדוגמה, שמן לבנדר ושמן מנטה. הארומה של השמנים משרה תחושת רגיעה ומרוממת את מצב הרוח.

רפלקסולוגיה

עיסוי המתמקד בכפות הרגליים. הוא מקל על כאבים, מסייע לזרימת דם תקינה, מקל על כאבי ראש ומיגרנות, מעודד הרפיה, מקדם גירוי של מערכת העצבים, מעלה את רמות האנרגיה ועוד.

עיסוי לנשים בהריון

עיסוי שאפשר לעשות החל מהשבוע ה-14 להריון. יש לו תרומה גדולה לא רק לגוף אלא גם לנפש.  הוא תורם להרפיית המתחים, מפחית מצב של בצקות בגוף, מסייע לשרירים ועוד.

כמה מילים לסיכום…

עכשיו אנחנו משוכנעים שאתם תדעו להגיד לאיזה עיסוי אתם הכי מתחברים ואיזה יהיה מומלץ עבורכם וגם אם עדיין אתם מוצאים את עצמכם מבולבלים, תמיד תוכלו להתייעץ עם מעסה לגבי העיסוי שיתאים עבורכם.