סגנונות עיצוב לבית

אחד התחומים שקשה להתמצא בהם הוא עיצוב הבית. בכתבה שלנו, תוכלו לקרוא על סגנונות בולטים ופופולאריים לעיצוב הבית. מוכנים? אנחנו מתחילים!

סגנון עכשווי

הוא מזכיר את הסגנון המודרני. מה שכן הוא לא זהה לו. לדוגמה, אם בסגנון המודרני יש דגש על שימוש בקווים ישרים, בסגנון העכשווי יש דגש על שימוש בקווים מעוגלים. הסגנון העכשווי הוא סגנון נזיל ודינאמי.

סגנון מודרני

הוא מתייחס לעיצוב עם קווים ישרים וגוונים פשוטים ואחידים. בסגנון זה, ניתן לראות שילוב של חומרים כמו פלדה, זכוכית ומתכות אחרות. הקו המרכזי בסגנון עיצוב זה הוא פשטות ושמירה על חזות נקייה של החלל.

סגנון מינימליסטי

בסגנון זה, יש שימוש בגוונים טבעיים וריהוט עם קווים פשוטים וחזות נקייה. הקו המרכזי של סגנון עיצוב זה, הוא הוצאה של כל דבר שאינו חייב להיות בחלל העיצובי והשארת האלמנטים הפונקציונאליים בלבד.

סגנון תעשייתי

סגנון זה נוצר כתוצאה מהשראה שקיבלו מעצבים ממחסנים ולופטים אורבניים. למעשה, סגנון עיצוב זה משרה תחושה של משהו שאינו גמור עד הסוף. לדוגמה, אם ראיתם לבנים או בטון חשוף במבנים שונים, תוכלו לדעת שמדובר על סגנון עיצוב תעשייתי. על מנת שיהיה אפשר לשבור את הגוונים של המתכת, העץ והבטון שמאפיינים את הסגנון, מוסיפים אומנות מופשטת או תמונה.

סגנון סקנדינבי

מדובר על סגנון פשוט ומאופק. מה שמאפיין את הסגנון הזה הוא הצבע הלבן, השימוש באור טבעי ושימוש בפלסטיק בהיר.

סגנון מסורתי

מה שמאפיין אותו הוא אלמנטים קלאסיים, שפע של פריטי עיצוב ורהיטים מפוארים ומרשימים. מדובר על סגנון שהתפתח באירופה הקלאסית. הרהיטים המאפיינים סגנון זה הם רהיטים שיש להם עיצובים מפורטים, קישוטים ורהיטים הכוללים בדים כמו משי וקטיפה.

סגנון כפרי

סגנון שמתבטא במראה חמים ומזמין. החומרים בהם עושים שימוש בסגנון זה הם, ברזל, אבן טבעית ועץ. צבעים שמתאימים לסגנון זה הם גווני שמנת, בז' וגם גוונים עדינים של חום.

סגנון שאבי שיק

למעשה מדובר על סוג מפותח של הסגנון הכפרי. הוא רך, עשיר ועדין. בסגנון שאבי שוק הכל הולך עם הכל. הכוונה היא שאפשר לשלב ישן עם חדש ואפשר גם לעשות שילוב של חומרים.

סגנון בוהמי

מדובר על סגנון עיצוב שהוא חם, צבעוני, יצירתי וגם שובר מוסכמות. היתרון הגדול הוא שהוא לא מצריך השקעה כספית גבוהה. כמו כן, הוא גם מאפשר אלתורים ושילובים שונים. הכל כיד הדמיון.

שורה תחתונה

במידה ואתם לא בטוחים באיזה סגנון עיצוב לעצב את הבית שלכם, נמליץ לכם להיעזר במעצב או מעצבת פנים. הם יכוונו אתכם לסגנון המתאים לבית שלכם וכמו כן לסגנון העיצוב אליו אתם הכי מתחברים. כאשר יהיה לכם ליווי מקצועי בתהליך העיצוב מתחילתו ועד סופו, אנחנו בטוחים שהתוצאות יהיו לשביעות רצונכם.