טיפים לעיצוב הבית

אין ספק שאחד החלקים המהנים ביותר במיוחד כאשר נכנסים לבית חדש הוא העיצוב של הבית. כשאנחנו מעצבים את הבית, אנחנו נותנים לו את הזהות שלנו וגם את המגע האישי שלנו.
במידה ואתם שואלים את עצמכם כיצד לעצב את הבית ואיך להפוך אותו ליחיד וגם למיוחד, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה.

רוצים להכניס צבע ועניין לבית? תלו תמונות

תוכלו לתלות תמונות בכל חלל שיש בבית, כולל חלל המסדרון. אלו יכולות להיות תמונות מודפסות, משפחתיות או תמונות בעבודת יד. העיקר שיהיו אלו תמונות שאתם מתחברים אליהן.

השקיעו במיקום הרהיטים

הנראות והסגנון של הרהיטים חשובים, אבל מה לגבי המיקום שלהם? מומלץ שתתחשבו במיקום ותמקמו את הרהיטים בחוכמה. קחו בחשבון גם את המיקום של הדלת, החלונות, גודל החדר, כניסה של אור טבעי ועוד.

שלבו בין סגנונות עיצוב

אתם לא חייבים לעצב את הבית רק לפי סגנון אחד. אתם בהחלט יכולים לבחור מספר סגנונות. עליכם רק לבדוק שהם אכן מתאימים לכם ואז תוכלו לבצע את השילוב הנכון. סגנון שמשלב בתוכו מספר סגנונות, נקרא גם סגנון אקלקטי. לדוגמה, סגנון כמו וינטאג' אפשר לשלב עם סגנונות כמו מודרני או בוהו שיק. כמו כן, גם את הסגנון המודרני אפשר לשלב בקלות עם הסגנון הכפרי.

נצלו נכון את החלל

גם כאשר מיקמתם בצורה הנכונה את הרהיטים, יש עוד דברים שתוכלו לעשות על מנת שתוכלו לנצל את החלל בצורה הטובה ביותר. לדוגמה, תוכלו להעדיף ארונות הזזה על פני ארונות נפתחים. הדלתות של ארונות ההזזה לא צריכות להיפתח לפנים החדר ועל כן אין צורך להשאיר להן חלל ריק וכך אפשר להוסיף עוד רהיטים בקרבת הארונות. לארונות הזזה יש גם עוד יתרונות כמו, פונקציונאליות מקסימאלית, מחירים נוחים, התאמה גם לילדים ועוד.

דוגמה נוספת לניצול נכון של החלל היא באמצעות רכישה של מיטה עם ארגז מצעים. חשבו על זה, במקום להוסיף עוד רהיט שישמש לאחסון או במקום לפוצץ את הארון עם שמיכות וגם מצעים, תוכלו לקנות רהיט כמו מיטה עם ארגז מצעים כך לקבל עוד שטח אחסון שלא תופס עוד מקום בחלל. זוהי אופציה נהדרת במיוחד עבור חדרים קטנים (וחדרי ילדים).

רעיון נוסף לניצול נכון של החלל יהיו גם רכישה של ספסל אחסון נעליים. מדובר פריט שיכול לשמש גם כרהיט לכל דבר, גם כמקום אחסון לנעליים וגם כמקום לישיבה.

צבעים לא רק בקירות אלא גם בריהוט

תוכלו לצבוע קיר מרכזי אחד בצבע מיוחד או תוכלו לצבוע את כל הבית בצבע לבן או בז'. כמו כן, גם ריהוט בצבעים יכול להוסיף לכם הרבה עניין לבית.

אל תיצמדו לצבעים קלאסיים. תוכלו לבחור ריהוט בצבעי נחושת או מתכת. הוסיפו גם צמחים מלאכותיים עם גוונים של ירוק. כמו כן, השקיעו גם באקססוריז כמו כרית או גוף תאורה. כל אלה יכולים לתת טאץ' מיוחד שיצליח לעשות שינוי גדול בבית.