תיבות דואר לבניינים

במידה ויש החלטה על החלפת תיבות הדואר הישנות בתיבות חדשות, מומלץ בטרם הרכישה להתחשב בכמה נקודות. הכתבה בשיתוף עם חברת תיבות ירושלים המציעה מגוון גדול של תיבות דואר איכותיות עם אחריות לכל החיים. להזמנת תיבות דואר לבניין שלכם, הקליקו.

ענו על השאלות הבאות לפני שאתם מזמינים את תיבות הדואר

סביר להניח שבעלי המקצוע והחברות שמהם תרצו לרכוש את התיבות, ישאלו אתכם מספר שאלות. וודאו שיש לכם תשובות על השאלות הללו. השאלות הן:

-איפה תרצו להתקין את תיבות הדואר והאם הן יהיו בתוך הבניין או כחלק מדלת הכניסה?

-מאיזה חומר תרצו שתיבות הדואר יהיו מיוצרות?

-באיזה גודל של תיבות דואר תהיו מעוניינים?

-באיזה מנעולים תרצו להשתמש לתיבות הדואר?

כמה מילים על מיקום תיבות הדואר

יש שתי אופציות והן: מיקום התיבות כחלק מדלת הכניסה ומיקום התיבות בכניסה לבניין.
אם תבחרו באופציה הראשונה, תוכלו לחסוך בעלות, שכן לא יהיה צורך בבנייה של מעמד מיוחד לתיבות הדואר. למעשה, באופציה זו, התיבות מגיעות עם דלת הכניסה במקשה אחת. לצד היתרון שמתבטא בעלות, יש גם חיסרון והוא שתיבות הדואר יהיו חשיפות לכל מי שעובר באזור הבניין. הדבר יכול להביא למעשה של ונדליזם, גניבת דואר או השחתה. אם תבחרו באופציה השנייה, תיבות הדואר יהיו בתוך הבניין והם יהיו בנפרד מדלת הכניסה. יש לכך יתרון שכן תוכלו למנוע וונדליזם, השחתה וכו'. מנגד, יש גם חיסרון, שכן האופציה הזאת יקרה יותר מהאופציה הראשונה שהוזכרה.

כמה מילים על החומר ממנו מייצרים את תיבות הדואר

רוב תיבות הדואר מיוצרות מאלומיניום. למה דווקא אלומיניום? כי מדובר על חומר עמיד לאורך זמן, עמיד בפני מזג האוויר, חזק וגם זול בהשוואה לחומרים אחרים. את האלומיניום, אפשר לצבוע בכל מיני צבעים ולא חייב להשאיר אותו בצבע המתכתי שלו. מלבד אלומיניום, חומר נוסף ממנו מייצרים תיבות דואר הוא עץ. תיבות דואר המיוצרות מעץ הן תיבות עם עיצובים מעניינים וייחודים. כמו כן, העץ גם מחזיק מעמד לאורך זמן. מלבד אלומיניום ועץ, יש חומר נוסף שמשמש גם הוא לייצור תיבות דואר והוא ברזל. תיבות שמיוצרות מברזל הן חזקות מאוד וכמו כן עמידות מפני וונדליזם והשחתה. הן גם יקרות יותר מאלומיניום ומעץ.

כמה מילים על גודל פתח תיבות הדואר

עליכם לזכור שגודל סטנדרטי של תיבת דואר הוא 15*10*35. זהו גודל סביר בהחלט. העניין הוא לא בגודל התיבה, אלא בפתח שלה. יכול להיות שקרה לכם לא מעט שבאתם לאסוף את הדואר שלכם וראיתם שהמגזין עליו אתם מנויים זרוק על הרצפה. מה שקורה הוא שהדוור ככל הנראה ניסה להכניס את המגזין בכוח לתיבה ולא הצליח ועל כן המגזין נפל לרצפה. על מנת לפתור את הבעיה, אפשר להגדיל את גודל פתח תיבות הדואר. קחו בחשבון שזה ייקר את מחיר התיבות אבל ימנע לחלוטין את הבלאגן ואת אי הסדר שיש ליד תיבות הדואר ולכן יכול להיות ששווה לשלם קצת יותר.