ציוד לטיול במקסיקו

אם אתם מתכננים טיול למקסיקו, חשוב שתדעו כי עליכם לקחת אתכם לא מעט ציוד הרלוונטי לטיול המדובר. אין ספק כי טיול במקסיקו יכול להיות אטרקטיבי ביותר, אך בכדי שבאמת תפיקו ממנו את מרב ההנאה, חשוב מאוד שתגיעו מצוידים עם כל הציוד הרלוונטי לכם. אם אתם תוהים איזה ציוד כדאי לכם לקחת לטיול שלכם במקסיקו, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

מסמכים

אם החלטתם לטייל במקסיקו, אין ספק שמדובר על יעד אטרקטיבי ביותר עבור טיולים. חשוב מאוד שתבקרו במקומות שהכי שווה לבקר בהם לרבות קנקון מקסיקו אשר מהווה את מוקד התיירות של מקסיקו. כמובן שמלבד בחירת היעדים שתבקרו בהם בטיול שלכם מראש, הנה כמה דברים שאסור לכם לשכוח לקחת. ראשית כל, בגזרת המסמכים, הנה כמה מסמכים שאסור שתשכחו: דרכון, רישיון נהיגה בין לאומי, רישיון נהיגה ישראלי, כרטיס יציאה מהמדינה שאליה טסים, פוליסת ביטוח נסיעות, פנקס חיסונים בינלאומי, כרטיסי אשראי בינלאומיים. את כל הדברים הללו גם חשוב לצלם ולשלוח מראש למייל שלכם. מלבד זאת חשוב מאוד שתביאו תווית זיהוי וכן סימני זיהוי למזוודה שלכם או למוצ'ילה, רישיון צלילה למי שיש וכמובן שכדאי להביא שקיות אטומות מים עבור המסמכים.

ערכת עזרה ראשונה

כמובן שחשוב מאוד לקחת אתכם ערכת עזרה ראשונה לרבות: מד חום, אקמול, אדוויל או אופטלגין, תרופה נגד שלשולים וכאבי בטן, פולידין לצורך חיטוי פצעים, משחה נגד פטריות, דקסמול קולד, משחה נגד פטריות, סולבקס נגד שיעול, תרופה נגד מחלת גבהים, פלסטרים, פניסטיל ג'ל, כדורי שינה לנסיעות ארוכות, אנטיביוטיקה,  כדורים נגד מלריה ועוד. אין ספק כי חשוב ביותר להקפיד על כל מה שצריך מבחינת תרופות ועזרה ראשונה, על מנת שלא תיתקלו במצב שבו אתם זקוקים לתרופה ואין לכם מקום זמין כלשהו לרכוש בו תרופה שתסייע לכם.

ביגוד

מבחינת ביגוד, חשוב ביותר לבדוק מראש מה צפוי להיות מזג האוויר במקסיקו ובהתאם לכך להביא את הבגדים הרלוונטיים. לא כדאי לבחור את כל סוגי הבגדים שיש לכם וזאת בכדי שלא להיסחב עם יותר מדי מזוודות. אפשר להביא מעט ביגוד חם ליתר ביטחון גם אם צפוי להיות מזג אוויר חם יחסית, אך לא כדאי להעמיס בביגוד לא מתאים. כמובן שאפשר וצריך להביא בגד ים אם גם צפוי להיות מזג אוויר קריר שכן לא פעם ניתן למצוא בריכות חמות, ג'קוזי ועוד.

כלי רחצה

חשוב מאוד להביא כלי רחצה רלוונטיים לרבות שמפו, מרכך, תחליב רחצה, קרמים שונים במידה ואתם מקפידים על שגרת טיפוח חשובה. כמו כן, חשוב שתביאו אתם קרם הגנה וזאת בכדי להגן על עצמכם מפני השמש. אל תשכחו להביא מברשת שיניים, משחת שיניים, מסרק ועוד.

אין ספק שכדאי לכם להיערך בצורה הטובה ביותר לקראת הטיול שלכם במקסיקו וזאת בכדי שהוא יהיה חוויתי בהם ושלא תגרם לכם עוגמת נפש כלשהי בשל ציוד שחסר לכם.