טיפים להגנה על הבית

ניתן לומר שעבור כל בעלי הבתים, הגנה על הבית מפני פריצות היא בראש סדר העדיפויות.
לצערנו, אנו שומעים כל הזמן על ניסיונות של פריצות ועל פריצות שהצליחו.
על מנת שתוכלו גם אתם להגן על הבית שלכם, המקום שיקר לליבכם, נמליץ לכם להמשיך בקריאת הכתבה שלנו. בכתבה, יוצגו טיפים שמומלץ ליישם בכל הקשור להגנה על הבית.

הכתבה בשיתוף עם אדירים – חברת אבטחה מתקדמת טכנולוגית.

התקינו מערכת אבטחה

מדובר על מערכת טכנולוגית שיכולה להרתיע את הפורצים ויותר מכך, גם אם יהיו ניסיונות פריצה, אתם תקבלו התרעות על כך. יש מגוון גדול של מערכת אבטחה ויש מערכות אלחוטיות ויש גם קוויות. כמו כן, יש מערכות שעושות שימוש בחיישנים, מצלמות או גלאי תנועה. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע בתחום וכך לבחור את מערכת האבטחה הטובה ביותר.

הקפידו לסגור את כל הדלתות והחלונות בבית

לפני שאתם יוצאים מהבית או הולכים לישון, עשו סיבוב בבית ובדקו שכל הדלתות והחלונות סגורים.
הפעולה הפשוטה הזאת יכולה למנוע לא מעט פריצות.

השתמשו במנעולים חכמים

עם מנעולים חכמים, אפשר לנעול ולפתוח את הדלתות מרחוק. כך שגם אם שכחתם לנעול את הדלתות או איבדתם את צרור המפתחות שלכם, אתם עדיין תהיו מוגנים. ניתן גם לצור קודים ייחודיים עבור בני משפחה או אורחים, כך תוכלו לעקוב אחר מי שנכנס ויוצא מהבית שלכם.

השתמשו בתאורת חוץ

פורצים מכוונים לרוב לבתים חשוכים ולא מאוכלסים. השתמשו בתאורת חוץ כדי להאיר את החלק החיצוני של הבית ולהפוך אותו לפחות אטרקטיבי עבור פורצים. אורות המופעלים בתנועה יכולים להיות יעילים במיוחד, מכיוון שהם נדלקים כאשר מישהו מתקרב לבית.

התקינו מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה יכולות להוות אמצעי הרתעה יעיל נגד פורצים. הציבו מצלמות במקומות אסטרטגיים. לדוגמה, ליד דלת הכניסה. מצלמות אבטחה מסוימות מגיעות גם עם תכונות כמו זיהוי תנועה וזיהוי פנים. התכונות הללו יכולות לעזור בזיהוי פולשים פוטנציאליים.

אל תפרסמו את היעדרותכם

אם אתם יוצאים לחופשה או עוזבים את ביתכם לתקופה ממושכת, אל תפרסמו את היעדרותכם ברשתות החברתיות או בפני מישהו שאינכם סומכים עליו. פורצים משתמשים לעתים קרובות במדיה חברתית כדי לגלות מתי בעלי בתים יהיו רחוקים מהבית. במקום זאת, בקשו משכן או חבר שאתם סומכים עליהם שישגיחו על הבית שלכם בזמן שאתם לא נמצאים בו.

אמצו כלב

כלבים יכולים להוות גורם מרתיע יעיל עבור פורצים. אפילו כלבים קטנים יכולים לעשות הרבה רעש ולהתריע בפני פולשים פוטנציאליים. אם אתם שוקלים לאמץ כלב, בחרו בגזע שידוע כמגן ונאמן, כמו רועה גרמני או דוברמן.

היו ערניים ומודעים לסביבה

אם אתם מבחינים במשהו חשוד המשוטט בשכונה בה אתם מתגוררים או בקרבת הבית שלכם, דווחו עליו למשטרה. כמו כן, אל תכניסו זרים לביתכם ואל תמסרו מידע אישי לכל מי שאינכם מכירים וסומכים עליהם.

כמה מילים לסיכום…

לסיכום, הגנה על הבית מפני פריצות דורשת שילוב של שכל ישר, טכנולוגיה וערנות. על ידי ביצוע הטיפים המפורטים במאמר זה, תוכלו להפחית את הסיכון לפריצות ולשמור על בטיחות הבית והמשפחה שלכם.