שלטים לאתרי בנייה

שילוט באתרי בנייה יכול לשמש לכמה מטרות בהן, אזהרה, הכוונה, מידע וקידום מכירות ופרסום ומיתוג. אין ספק שיש לו חשיבות רבה. הזמינו שילוט לאתרי בנייה מחברות המדפיסות, מייצרות ומתקינות שלטים.

כמה מילים על סוגי שלטים לאתרי בנייה

להלן הסוגים:

-שלטי פרטי קבלן – זהו שלט ובו כתובים פרטי הקבלן, היזם, החברה המבצעת, מנהל עבודה, מהנדס חשמל, מהנדס בטיחות ועוד. על פי החוק, שלט זה צריך להיות מוצב בחזית אתר הבנייה. כמו כן, עליו להיות במקום גלוי לעין וכמו כן הכתב צריך להיות ברור וגם קריא למרחק של 5 מטרים לפחות. אגב, בנוסף לכל הפרטים הכתובים בשלט שהוזכרו קודם לכן, צריכים להיות גם פרטי קבלני המשנה של הפרויקט הכוללים מספר קבלן, ענף ביצוע וכמו כן כתובת ומספר טלפון.
שלט זה יהיה עשוי מפח ויגיע עם מסגרת.

-שלטי בטיחות – אלו שלטים המיועדים עבור הפועלים באתר הבנייה. השלטים הללו מזכירים להם להשתמש בציוד כמו, נעלי עבודה, קסדה, אוזניות נגד רעש ואפוד זוהר.

-שלטי היתר בנייה – אלו שלטים שבהם יהיה רשום מספר היתר הבנייה, מה מתבצע בפרויקט, בעלי הייתר, אדריכל או מנהל עבודה של הפרויקט וכמובן פרטי קשר.

-שלטי שיווק ופרסום – אלו שלטים שבהם יופיעו פרטים לגבי סוג הדירות שיש בפרויקט הבנייה, מחירים, טלפון של מוקד המכירות וכמו כן גם לוגו ושם החברה המבצעת.

על מנת שיהיה אפשר להגביר את אפקט הפרסום של השלט, בשלטים הללו יש גם הדמיה של הדירות או הפרויקט עצמו.

-שלטי דירה לדוגמה – אלו שלטים שמשתמשים בהם כאשר הפרויקט נמצא בשלבי שיווק. את השלטים הללו, מציבים על הדירה או הדירות לדוגמה. כך אפשר לכוון בקלות את הלקוחות ולדאוג שיגיעו להתרשם מהדירה.

כמה עולה שלט לאתר בנייה?

המחירים משתנים בהתאם לגודל השלט ולחומר ממנו הוא מיוצר. לדוגמה, אם מדובר על שלט שעשוי מפח וללא מסגרת, מחירו יהיה 130 עד 180 שקלים למטר. אם מדובר על שלט שעשוי מאלוקובונד וללא מסגרת, מחירו יהיה יקר יותר ויהיה 150 עד 250 שקלים למטר.

אם מדובר על שלט שעשוי PVC, מחירו יהיה 90 עד 170 מטר. במידה ורוצים להוסיף מסגרת ברזל לשלטים, המחיר יהיה 350 עד 500 שקלים. מחירה של מסגרת עץ יהיה 150 עד 300 שקלים.
אם מדובר על שלט שעשוי משמשונית, המחיר יהיה 120 עד 170 שקלים.

למה כדאי להזמין שלטים לאתרי בנייה?

מכמה סיבות, כאשר העיקרית בהם היא שמירה על סביבת עבודה מוגנת ובטוחה. חשוב מאוד שהשלטים יהיו בהירים וברורים עם כתב שיבלוט לעין. כמו כן, שלטים לאתרי בנייה הם דרך מצוינת לפרסם את הפרויקט. למעשה, כל מי שנמצא במקום רואה את השלטים ואת הכיתוב עליהם ובמידה והוא מעוניין לקבל פרטים נוספים על הפרויקט, הוא יכול להתקשר בקלות לטלפון הנמצא על השלט. אין ספק שמדובר על כלי פרסומי מצוין.

מאיזה חברה להזמין שלטים לאתרי בנייה?

בארץ פועלות לא מעט חברות המספקות את השירות. כאשר בוחרים חברה, מומלץ לבחור אותה בהתאם לכל הקריטריונים הללו:

-יש לבחור בחברה מוכרת, שיש לה ניסיון וגם יש עליה המלצות רבות.

-יש לבחור בחברה שמייצרת שלטים איכותיים וכאלה שישמשו לאורך זמן.

-יש לבחור חברה שתייצר את השלטים במהירות וללא עיכובים.

-יש לבחור בחברה שנותנת מחירים הוגנים ומשתלמים.

-יש לבחור בחברה שמספקת שירות מקצועי ואדיב.