מגהץ אדים

מגהץ קיטור הוא סוג פופולארי של מגהץ המשתמש באדי קיטור כדי להסיר קמטים. האדים נוצרים על ידי חימום מים ושחרורם על הבגדים. יש מי שיבחר מגהץ על סמך משקלו, על סמך הזמן שלוקח לו להתחמם, או המחיר.

מומלץ להתחשב בפרמטרים שונים על מנת לעשות בחירה מושכלת במגהץ ולא משנה אם מדובר על מגהץ קיטור או מגהץ אדים עומד.
להלן הפרמטרים:
– סוג הבדים אותם מתכוונים לגהץ. במגהץ קיטור, להבדיל ממגהץ אדים, אפשר להשתמש לכל מיני סוגים של בדים כמו פשתן, כותנה, בדים סינטטיים, בדים עדינים ובדים עבים.
-תדירות הגיהוץ. במידה ויש לכם כמויות גדולות של בגדים לגיהוץ, נמליץ לכם לבחור מגהץ קיטור עוצמתי. מנגד, אם יש לכם כמויות קטנות של בגדים לגיהוץ, נמליץ לכם לבחור מגהץ אדים קטן וקומפקטי.
– גודל המגהץ. בדקו האם תעדיפו ערכת גיהוץ הכוללת מגהץ קיטור וקרש נשלף או שאולי תעדיפו רק מוצר אחד והוא מגהץ קיטור. במידה והלכתם על האופציה השנייה, בדקו שהמגהץ לא יותר מדי גדול, אלא בגודל סטנדרטי וקומפקטי ושתוכלו לאחסן אותו בלי בעיה.
– משקל המגהץ. בדקו האם המגהץ נוח לאחיזה והאם הוא לא כבד מדי. אם תבחרו במגהץ כבד מדי, יהיה לכם לא נוח וגם קשה לגהץ.
– פונקציות שיש במגהץ. בדקו האם יש פונקציה של ניקוי עצמי, התחממות מהירה ועוד.

קרש גיהוץ – מוצר משלים והכרחי לכל סוג של מגהץ

הרבה אנשים לא בטוחים איך לבחור קרש גיהוץ. ישנם גורמים רבים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת אחד. כדאי לדעת מה הצרכים שלכם מקרש הגיהוץ, מאיזה חומר הוא עשוי ועד כמה הוא גדול. הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו הוא בשביל איזה כמויות של פריטים לגיהוץ, צריכים את קרש הגיהוץ. אם יש לכם הרבה בגדים שצריך לגהץ על בסיס קבוע, אז תעדיפו קרש גיהוץ גדול ומרווח. אם יש לכם רק כמה פריטי לבוש לגהץ מדי פעם, אז קרש גיהוץ קטן יהיה אידיאלי ויענה בצורה מושלמת על הצרכים הללו. מלבד גודל הקרש עליו דיברנו קודם לכן, מומלץ גם להתחשב בגובה של קרש הגיהוץ. יש קרשי גיהוץ הניתנים להגבהה או הורדה בהתאם לגובה הנדרש וכמו כן קרשי גיהוץ מתקפלים. אם יש לכם שטח אחסון מוגבל, זו עשויה להיות אופציה טובה מכיוון שקרש הגיהוץ יתפוס פחות מקום כאשר אינו בשימוש.

מגהץ אדים עומד ומגהץ קיטור עם קרש נשלף – המוצרים החמים בעולם הגיהוץ

בשנים האחרונות, אפשר לראות שיותר ויותר חנויות חשמל מוכרות מגהצים חדשים ולא סטנדרטיים. להלן פירוט על הדגמים החדשים של המגהצים:
-מגהץ אדים עומד – מגיע עם קולב מיוחד, עליו תולים את הבגד. הגיהוץ נעשה בעמידה וללא צורך בהתכופפות.
-מגהץ קיטור עם קרש נשלף – אם תרצו שיהיה לכם מגהץ קיטור חזק ועוצמתי שתוכלו לגהץ אותו גם בצורה אופקית וגם בצורה אנכית, אין ספק שזהו המגהץ המושלם עבורכם.