מעצב פנים

על מנת שתוכלו לעבור את תהליך השיפוץ בצורה היעילה והטובה ביותר תוך קבלת רעיונות וגם מקסום של התקציב שיש ברשותכם, יהיה עליכם להיעזר באיש מקצוע כמו מעצב פנים.

בכתבה הבאה, נציג לכם טיפים לבחירת מעצב פנים. מוכנים? אנחנו מתחילים!

בחירת מעצב פנים

מומלץ להתקשר לכמה מעצבי פנים מומלצים (שקראתם עליהם חוות דעת חיוביות או שקיבלתם עליהם המלצות מקולגות, חברים ובני משפחה) ולשאול אותם מספר שאלות בסיסיות וזאת על מנת שיהיה אפשר לעשות סינון ראשוני לקראת פגישה עם אלה שרלוונטיים. בפגישה, אפשר לבקש לראות עבודות שביצע מעצב הפנים, אפשר להתרשם מהכימיה איתו, אפשר לבקש לדבר עם לקוחות שלו ולבחון את אופי הפרויקטים שיש לו ניסיון בהם (לדוגמה, משרדים, בתים פרטיים, שיפוץ ובנייה וכו').

בפגישה, חשוב לשאול כמה שיותר שאלות כמו, איך נגבים דמי העבודה- האם לפי שעות או שכר טרחה, מהו הניסיון שיש בתחום, עם איזה ספקים או חנויות מעצב הפנים עובד, מהם הכישורים המקצועיים וכו'. כאשר סיימתם את הפגישות עם מעצבי הפנים, אפשר לבחור מבין כולם את מעצב הפנים שיש לו את ההתאמה הטובה ביותר עבורכם ועבור הפרויקט שלכם.

לוחות זמנים

מומלץ לבקש ממעצב הפנים תרשים של סדר הפעולות שלו והערכת זמנים. קחו בחשבון שיש גם דברים שאינם תלויים במעצב הפנים. מה שכן, כל הדברים שתלויים בו וקשורים אליו, עדיף שיהיו סגורים מראש. לדוגמה, פגישות שיתקיימו במועדים קבועים, זמן מוקצב לתהליכי תכנון, צפי לסיום הפרויקט ועוד.

תהליך העיצוב

אתם הלקוחות של מעצב הפנים ועל כן חשוב מאוד שתבטאו בפניו את כל הרעיונות וגם החששות מתהליך התכנון והעיצוב. אין ספק שכאשר יהיו ערוצי תקשורת פתוחים ביניכם לבין מעצב הפנים, אתם תצליחו בסופו של דבר, להגיע לתוצאות המושלמות והטובות ביותר ואלה שימצאו חן בעיניכם.

תהליך העיצוב צריך להיות חוויה מהנה עבורכם

כאשר אתם מעצבים את הבית או הדירה שלכם, אתם לא צריכים לסבול. להיפך, אתם צריכים להרגיש התרוממות רוח ושסוף סוף יש לכם אפשרות לעצב את סביבת החיים שלכם כך שתהיה נעימה וחמימה. במידה ותהליך העיצוב ילווה במתחים וגם לחצים לפני הפגישות עם מעצב הפנים ובמידה ויהיה קשה לכם להגיד למעצב דברים שקשורים לעיצוב, הדבר רק יבוא לרעתכם ויפגע בתהליך העיצוב. כמו כן, הדבר גם יעיד על כך שכנראה לא בחרתם במעצב פנים שמתאים לכם. על כן, במצב כזה, מומלץ להפסיק את ההתקשרות ולחפש מעצב אחר.

שורה תחתונה

מומלץ שתזכרו שמעצב הפנים הוא המשאב החשוב ביותר ליצירת סגנון העיצוב שאתם רוצים ליישם בדירה או בבית שלכם. מדובר על אחת ההחלטות החשובות ביותר בכל הקשור לעיצוב הבית.
אנחנו מאחלים לכם בהצלחה עם הבחירה ותהליך העיצוב.